ام بی ای نیوز: بسته به نوع شبکه اجتماعی، شما تصمیم می گیرید که کدام جنبه شخصیتتان را با جهانیان به اشتراک بگذارید.

البته این کاملا طبیعی است که بخواهید عکس های به اشتراک گذاری شده در صفحه فیسبوکتان با اینستاگرام یا هر شبکه اجتماعی دیگری فرق داشته باشد. احتمالا عکس های موجود در شبکه کاری لینکدین با عکس های یک سایت قرارهای عاشقانه فرق دارند. اخیرا الگوی رفتاری خواننده معروف، دالی پارتون، آنقدر برای مردم جذاب بوده که یک چالش جدید به نام او در شبکه های اجتماعی راه افتاده است. خبر خوب این که برای شرکت کردن در این چالش نیازی به هیچ نوع استعداد موسیقیایی خاصی ندارید.

همه چیز از زمانی شروع شد که این خواننده آمریکایی به عنوان نماد دنیای موسیقی این جادوی (ساخته شده برای تبدیل شدن به یک الگوی رفتاری) را با دیگران به اشتراک گذاشت.

او زیر پست این طور نوشت: «زنی را به دست آورید که بتواند همه این کارها را انجام دهد».

این پست یک نوع کلاژ شامل چهار شبکه مربعی مختلف را در بر می گیرد و نشان می دهد که او انتخاب می کند تا کدام جنبه از شخصیت خود را با مردم دنیا در لینکدین (کارفرمای آینده دار، باهوش و مناسب)، فیسبوک (عکسی با ژاکت مخصوس کریسمس بر تن برای اقوام)، اینستاگرام (نمایش سبک زندگی مخصوص رفقا) و در نهایت سایت قرار های عاشقانه Tinder (لباس جذاب و فریبنده) به اشتراک بگذارد.

به چالش Dolly Parton خوش آمدید، چالشی که افراد مشهور نیز به سرعت سوار این موج شدند.

همه چیزی که به آن احتیاج دارید، شناخت خود و گرفتن چند عکس بی هوا است. در ادامه می بینیم که افراد مشهور با این موج جدید چه بازی ها که نکرده اند. حتی برندها نیز از این قافله جا نمانده اند.

مرضیه فروتن

www.time.com



منبع