تبلیغات و صنعت تبلیغات روز به روز در حال توسعه و پیشرفت است.

با ورود فناوری دیجیتال به دنیای تبلیغات، کارشناسان دیجیتال پیش بینی کردند که در سال 2021 پنج روند اصلی زیر بر صنعت تبلیغات تسلط داشته است: در ادامه به بررسی دو روند دیگر در دنیای می­پردازیم:

تبلیغات داغ و تسلط آن در سال 2021 (قسمت اول) را در اینجا ببینید

4. تبلیغات ویدئویی

تبلیغات ویدئویی قبلا نیز در بازار خودنمایی می­کرد اما با توسعه اینترنت،

تلفن­های هوشمند و فناوری مدرن، به احتمال زیاد به عنوان یکی

از بزرگ­ترین روند­های دیجیتال در سال جاری میلادی همچنان موفق به حفظ جایگاه پیشین خود خواهد شد.

در این نوع کمپین، برخی روش­های مبتکرانه برای برقراری ارتباط وجود دارند که ممکن است در سال 2021 ظهور کنند. پخش زنده یکی از آن­ها است زیرا محبوبیت روزافزون پخش زنده ویدئویی، در­ها را به سوی کسب و کار­ها برای اکتشاف در دنیای تبلیغات از طریق این نوع محتوا می­گشاید.

با توجه به در دسترس بودن حجم زیادی از محتوا در فضای آنلاین، مردم کمتر و کمتر حاضر به پذیرفتن ایده قرار گرفتن در معرض ویدئو­های تجاری و ارائه­ های طولانی مدت می­شوند. آن­ها مستقیم ترین، سریع ترین و مختصر ترین شکل ارتباطات ممکن را می­خواهند. با معرفی پلتفرم­ هایی مانند تیک تاک و «اینستاگرام ریلز» (Instagram Reels)، نویسندگان این مقاله انتظار دارند که ویدئویی با ساخت آسان، تماشای آسان و فرم کوتاه تر نسبت به گذشته، در سال 2021 به محبوبیت بیشتری نزد همگان دست پیدا کنند.

5. تبلیغات سفارشی

تبلیغات سفارشی که از آن تحت عنوان تبلیغات «شخصی» یا «شخصی سازی شده» نیز یاد می­شود، به قابلیت نمایش یک آگهی سفارشی برای هر مخاطب هدفی اشاره دارد که شما او را دنبال می­کنید. در حالی که مشتریان شخصی سازی را جذاب و جالب می­دانند، اما همچنان به طور جدی از قرار گرفتن در معرض عمومی و کلی بیزارند. این همان چیزی است که بر اساس پیش بینی­ها کسب و کار­ها در سال 2021 از آن بهره خواهند برد.

نمونه ای دیگر از شخصی سازی آگهی­ ها استفاده روزافزون از ویدئو­های یک به یک است. این قبیل پیام­های ویدئویی شخصی به جای استفاده از تماس­های سرد و بی روح و ایمیل­هایی به سبک قدیمی توسط برند­ها برای مشتریانشان ارسال می­شوند.

اگر این مطلب برای‌تان جالب بود، پیشنهاد می‌کنیم مطلب «استراتژی گاو بنفش چیست؟» را هم بخوانید.

همچنین شما می‌توانید برای کسب‌وکارتان از ما مشاوره برند و دیجیتال مارکتینگ و انجام خدمات سئو سایت دریافت کنید. برای این منظور کافی‌ست با ما تماس بگیرید.

www.thedrum.com

منبع