۶. IKEA

استخدام عملی

آژانس تبلیغاتی: Memac Ogilvy

کمپین استخدامی این فروشگاه لوازم و اسباب خانه از متقاصیان استخدام می خواهد تا در قالب فرایند مصاحبه یک صندلی Ikea را مونتاژ کنند.


۷. بانک
STANDARD CHARTERED

نمایشگاه Art Gap

آژانس تبلیغاتی: TBWA/Raad

در طول نمایشگاه هوایی جهانی دوبی، نمایشگاه «Art Gap» با هدف افزودن صدها و اعتراضات محلی به گفنگوی جهانی درباره تبعیض جنسیتی در زمینه پرداخت دستمزد برگزار شد.


۸. اتصالات (
ETISALAT)

الفبای شاد

آژانس تبلیغاتی: Impact BBDO

شرکت تله کام اتصالات امارات متحده عربی از مردم این کشور خواست تا به انتخاب خود کلمات شاد را جایگزین حروف در الفبای آوایی بین المللی کنند. نتیجه انجام این کار خلق یک الفبای جدید برای بزرگداشت روز شادی است.


۹.
AUTOPRO

AutoPro EnviroMat

آژانس تبلیغاتی: C2 Communications

یک شرکت سازنده قطعات یدکی خودرو به نام «AutoPro» یک کفی و زیر پایی را بدون کاغذ و با استفاده از لاستیک های قدیمی تولید کرد تا پس از شستشو داخل ماشین ها زیر صندلی ها قرار داده شود. این زیرپایی ۱۰۰٪ از لاستیک بازیافتی ساخته شده است. طرح ابتکاری فوق با ارائه یک راه حل اقتصادی و زیست محیطی به طور موثر جای نیاز به زیرپایی های کاغذی را می گیرد.


۱۰. سازمان گردشگری عربستان سعودی

عربستان باز، قلب های باز، در های باز

آژانس تبلیغاتی: Imagination

برای اجرای طرح ویزای الکترونیکی توریستی عربستان سعودی، تیم های آژانس تبلیغاتی Imagination از سرتاسر جهان با همکاری نیروهایی از سازمان گردشگری عربستان سعودی به خلق و نمایش یک تجربه همه جانبه پرداختند. این مشارکت منجر به احیای زیبایی متنوع این پادشاهی، فرهنگ، گرما، مهربانی و مهمان نوازی مردم آن شد.

مرضیه فروتن

www.campaignme.com



منبع