ام بی ای نیوز: بهترین شوها و
ایستگاه های تلویزیونی در اینستاگرام

ام تی وی

@mtv / ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار فالوئر

تصاویر صفحه اینستاگرام این شبکه تلویزیونی شاید به اندازه دیگر تصاویر موجود در این فهرست تاثیرگذار نباشد اما ام تی وی چیزی دارد که به همان اندازه برای آن ها ارزشمند است: آن ها می دانند که چگونه مخاطبشان را به سوی خود جذب کنند. صفحه اینستاگرام ام تی وی درباره همه چیز، از فرهنگ پاپ گرفته تا درام های معروف، کودکان هشت تا دوازده ساله، نوجوانان و جوانان، صحبت می کند. ترند ها ممکن است متغیر باشند اما شما همیشه می توانید برای قرار گرفتن در راس امور بر روی ام تی وی حساب کنید.


دیزنی

@disney / ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار فالوئر

با توجه به تمام موفقیت هایی که تاکنون دیزنی به دست آورده است، جای تعجب نیست که این برند در اینستاگرام سرآمد همه باشد. از فیلم های متعدد گرفته تا محصولات بیشمار، پارک های موضوعی تفریحی و انباری از عکس های تاریخی، بار محتوای تصویری دیزنی آنقدر زیاد است که از این لحاظ هرگز کم نمی آورد. در حقیقت خوراک اینستاگرام آن ها از تنوع بالایی برخوردار و هر تصویر از دیگری جذاب تر است.


Saturday Night Live

@nbcsnl / ۱ میلیون فالوئر

طرفداران شوی تلویزیونی SNL می توانند برای سرگرم شدن مداوم در طول هفته، خود را با خوراک اینستاگرام آن وفق دهند. ویدئو کلیپ ها و عکس های صریح و بی پرده از پشت صحنه با ظرافت اندکی از شوی هفته آینده را به فالوئر ها به نمایش می گذارند یا به آن ها اجازه می دهند که به مرور شو های قبلی از دست رفته بپردازند.

SportsCenter

@sportscenter / ۵ میلیون و ۹۰۰ هزار فالوئر

برنامه شاخص خبری ورزشی تلویزیونی و گل سرسبد شبکه ورزشی «ای اس پی ان»، یعنی «SportsCenter» محبوب قلب های همه طرفداران تیم های ورزشی در همه جای دنیا است. تیم داخلی آن ها با محوریت اینستاگرام در محتوای شو، وبسایت و صفحه فیسبوک این برنامه یک نوع تغییر کاربری ایجاد و به منظور تطابق با ماهیت خوراک اینستاگرام به شکلی عالی و تمام عیار آن را به روز رسانی می کند.

بهترین برندهای ارائه دهنده محصولات و خدمات در اینستاگرام


WeWork

@wework / ۴۹ هزار و ۵۰۰ فالوئر

WeWork شرکتی است که فضای کار اشتراکی را به استارتاپ ها و کسب و کار های کوچک اجاره می دهد. خوراک اینستاگرام آن ها شامل نمایش فضا های داخلی خلاقانه از دفاتر مختلفشان، برخی نقل قول های انگیزشی و پخش گاه به گاه ناهار در قالب یک طرح آذوقه رسانی می شود.


FedEx

@fedex / ۴۳ هزار و ۷۰۰ فالوئر

آیا با خود می اندیشید که FedEx احتمالا می تواند چه پست هایی را در صفحه اینستاگرام خود با دیگران به اشتراک بگذارد؟ پست های این برند در اینستاگرام را عکس هایشان از هواپیما های در حال پرواز و کامیون مخصول حمل و نقل و تحویل بار در مسیر حرکت تشکیل می دهند که واقعا بسیار زیبا هستند. صرف نظر از زیبایی بصری موجود، این تصاویر در حقیقت نشان می دهند که تا چه اندازه کسب و کار FedEx در سرتاسر جهان گسترش پیدا کرده است.


AirBnb

@airbnb / ۹۹۵ هزار فالوئر

استارتاپ عزیز دل بیست نوجوان، درهایش را به روی مکان های جالب برای زندگی گشود، حتی اگر امکان زندگی در آن ها فقط برای یک شب وجود داشته باشد. تیم بازاریابی آن ها می داند که چگونه به قلب های میانسالان در اینستاگرام راه یابد. عکس هایشان ضمن به تصویر کشیدن خانه ها و آپارتمان های زیبای اجاره ای، میزبان های محلی شگفت انگیز آن ها را نیز به همگان نشان می دهند. در این اثنا، در می یابیم که هنگام سفر به مقصد های محبوب گردشگری، چه کار هایی را می توان انجام داد. پیش از آن با مقاصد محبوب گردشگری در جهان آشنا می شویم.


Postmates

@postmates / ۴۳ هزار و ۷۰۰ فالوئر

با تماشای پست های این شرکت تحویل دهنده محلی غذا های رستورانی و محصولات مخنلف، آب از دهانتان راه می افتد.


Sharpie

@sharpie / ۱۳۴ هزار فالوئر

مشکلات مشتریان Sharpie در این موضوع خلاصه می شود که راه های مختلف و بسیار متنوعی برای عکاسی از یک خودکار وجود دارد. خوشبختانه، اعضای تیم بازاریابی Sharpie به شکلی جسورانه خلاق هستند. با مرور خوراک صفحه اینستاگرام آن ها می توانید درسی سریع در حوزه ایجاد پست های متنوع از مدیران و کارمندان این برند بیاموزید.

musical.ly

@musical.ly / ۵ میلیون فالوئر

اگر کمتر از ۲۰ سال سن دارید، به احتمال زیاد نام را musical.ly شنیده اید. Musical.ly تازه ترین رسانه اجتماعی است که پایگاه مشتریانش را اکثرا دانش آموزان دبیرستانی وفادار تشکیل می دهند. بودجه جمع آوری شده برای این سرمایه گذاری مخاطره آمیز فقط ۱۰۰ میلیون دلار است. نرم افزار آن ها کار را برای ساخت موزیک ویدئو هایی آسان می کند که شما می توانید آن ها را در اینستاگرام با دیگران به اشتراک بگذارید. در ادامه خوراک صفحه اینستاگرام آن ها پر از نمونه کار های جالب و شگفت انگیز ارسالی از سوی کاربران می باشد. این ها کودکان نسل امروز هستند.


GoPro

@gopro / ۸ میلیون و ۹۰۰ هزار فالوئر

به جای عکس های حرفه ای، صفحه اینستاگرام GoPro تصاویری از تنوع سفیران برند را به تصویر می کشد.این نوع محتوا نه فقط به راحتی ایجاد می شود بلکه عکس های واضح گرفته شده توسط محصول اصلی برند را به نمایش می گذارند: یک دوربین آماده کار همه کاره. این خوراک اینستاگرام میل شدید به ماجراجویی و انگیزه ثبت لحظاتی را در درون بینندگان زنده می کند که ارزش راه یاقتن به صفحه اینستاگرام GoPro را دارند.


بی ام دبلیو

@bmw / ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار فالوئر

در نگاه اول ممکن است به نظر برسد که ظاهرا در اکانت رسمی بی ام دبلیو در اینستاگرام همه چیز با اتومبیل ارتباط دارد. بله، شاید این موضوع تا حدی واقعیت داشته باشد، اما با بررسی دقیق تر متوجه می شویم که عکس هایشان نیز حرف های زیادی برای گفتن دارند. بی ام دبلیو با هوشمندی خاص خود از اتومبیل هایش در موقعیت های مکانی مختلف مانند مناظری پوشیده از درخت، افق های شهری و جاده های کوهستانی عکس می گیرد. استفاده از پس زمینه های مختلف بدین معنی است که بیشتر احتمال آن وجود دارد که فالوئر ها شخصا با آن ارتباط برقرار کنند و خود را پشت فرمان اتومبیل های برند ببینند.

mbanews.ir-مرضیه فروتن

www.jumpermedia.co



منبع