ام بی ای نیوز:
ALMOST VERIFIED

@almost.verified / ۱۰ هزار فالوئر

فروشگاه «ALMOST VERIFIED™» در جولای ۲۰۱۸ افتتاح شد. این جدید ترین فروشگاه در فهرست ما به حساب می آید.

اگر شما یکی از کلاه های پدرانه نمادین ALMOST VERIFIED™ موجود در خوراک اینستاگرام خود را مشاهده نکرده باشید، به زودی البته تحت تاثیر اینفلوئنسر مد مورد علاقه خود قرار خواهید گرفت.

به گفته آن ها، «شما برای شیک بودن نیازی به علامت تیک آبی (نایک) ندارید.»

بهترین برند های حوزه زیبایی در اینستاگرام


لوازم آرایشی مک

@maccosmetics / ۹ میلیون و ۶۰۰ هزار فالوئر

یک نمای نزدیک از آرایش های جالب با لوازم آرایشی مک شما را به این فکر وا می دارد که به طرق بی شماری می توان نبوغ خود را با محصولات این برند به منصه ظهور رساند. بسیاری از پست های اینستاگرام آن، شامل به اشتراک گذاشتن پست های اینستاگرامی دیگران (regram) یا همان آرایشگران و گریمور ها می شود. این بدان معنی است که بخش عمده ای از اقدامات در زمینه بازاریابی در حال حاضر برای آن ها انجام می شود (نبوغ مضاعف). در نهایت، هر کپشن فهرستی از محصولات اصل برند مک مورد استفاده در هر نمونه گریم و آرایش را ذکر می کند و مشتری را از شک و تردید در می آورد.


Frank Body

@frank_bod / ۶۸۶ هزار فالوئر

سری اسکراب های بدن Fronk Body کاملا مناسب اینستاگرام هستند. آن ها مشتریان خود را تشویق می کنند تا عکس هایی از گذاشتن اسکراب بر روی صورت و بدن خود را در عمل به دیگران نشان دهند و با آن ها به اشتراک بگذارند. نمایش زیبارویان بدون هیچ نوع پوشش اضافی یک استراتژی است که ما می توانیم به طور پشتیبان آن باشیم. آن ها حتی یک حساب جدا در اینستاگرام برای قبل و بعد از استفاده از اسکراب ها دارند: @frankfeedback.


Bare Minerals

@bareminerals / ۲۵۹ هزار فالوئر

برند های فعال در حوزه زیبایی از اینستاگرام خوششان می آید. از لحاظ تصویری، احساسی و البته علم زیبایی شناسی، اینستاگرام فضایی عالی و بسیار مناسب برای برند هایی نظیر Bare Minerals است تا محصولاتشان را با افتخار عرضه کنند.


Glossier

@glossier / ۲۰۶ هزار فالوئر

صفحه اینستاگرام Glossier ترکیبی از عکس های زیبا از سبک زندگی افراد با تبلیغات هوشمند محسوب می شود. مانند بهترین برند ها در اینستاگرام، آن ها از پست های خود بیشترین بهره را برای اعتمادسازی می برند، سپس هر چند وقت یک بار دست به تبلیغ یک محصول جدید، ارائه پیشنهاد فروش یا رونمایی از یک آگهی تبلیغاتی جدید می زنند.


EOS

@eosproducts / ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار فالوئر

راز جذب ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار فالوئر چیست؟ ارسال محتوای عالی و تمام عیار. عکس های خوراک @eosproducts با این قانون زنده اند.


The Honest Company

@honest / ۵۴۹ هزار فالوئر

به قول دونالد ترامپ، نقل قول های انگیزشی حجم زیادی از محتوای اینستاگرام را به خود اختصاص می دهند. The Honest Company با علم به این موضوع، از آن بهره کامل را می برد. آن ها یک سری تصاویر هوشمندانه مبتنی بر محتوا منقش به نام برند را ایجاد می کنند که فالوئرهایشان را وا می دارد تا دست به ارسال دوباره (#repost) آن ها بزنند.

بهترین وبسایت ها و انتشاراتی ها در اینستاگرام

Brit + Co

@britandco / ۷۸ هزار و ۶۰۰ فالوئر

جامعه آنلاین Brit + Co ابزار های مورد نیاز برای تدریس، الهام بخشیدن و ساده سازی زندگی روزمره را فراهم می کند. خوراک آن ها را اغلب اوقات پروژه های «خودت آن را انجام بده» (DIY) نظیر «چگونه بسته مراقبت های اساسی را برای بهترین دوستتان که بسیار دور از شما زندگی می کند، بفرستید. ما آن را دوست داریم. اینستاگرام برای این محتوای خلاقانه، آموزنده و بسیار قابل اشتراک ساخته شده است.

مدیران و کارمندان Brit + Co را از نزدیک زیر نظر داشته باشید. صفحه اینستاگرام آن ها کاملا منفجر می شود. #britstagram


Vogue

@voguemagazine / ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار فالوئر

Vogue از اینستاگرام برای تبلیغ شرکت خود استفاده می کند. تقریبا هر کپشن شامل عبارت «بر روی لینک موجود در بیو ما کلیک کنید» می شود. این بدان معنی است که آن ها زود به زود آن URL را تغییر می دهند (در ادامه آن URL باید ارزش نگهداری از آن را داشته باشد.) بهترین قسمت صفحه اینستاگرام Vogue را، عکس های آن تشکیل می دهد که آن قدر جذاب هستند که بتوانند جلوی چشم پوشی کاربران از این ترفند تکراری را بگیرند.


نشنال جئوگرافیک

@natgeo / ۵۱ میلیون و ۴۰۰ هزار فالوئر

با بیش از ۵۰ میلیون فالوئر، @natgeo به شکلی باورنکردنی پادشاه اینستاگرام لقب گرفته است. نشنال جئوگرافیک به خاطر داستانسرایی جذاب و تماشایی عکس محور خود بسیار معروف است، بنابراین کاملا منطقی است که هنر آن ها با تنظیمات خوب و دقت فراوان به شکلی عالی و تمام عیار با ماهیت اینستاگرام جور در بیاید. خوراک نشنال جئوگرافیک را پرتره هایی از حیوانات، مناظر و شهروندان جهان تشکیل می دهند. هر عکس با یک کپشن ژورنالیستی آموزنده محدود می شود. کپشن های جدید فقط ممکن است به سیاهپوستان اختصاص یابند.


Dictionary.com

@dictionarycom / ۱۰۱ هزار فالوئر

صفحه اینستاگرام Dictionary.com گوهری است که حتی باورنکردنی تر از نشنال جئوگرافیک می باشد. در عین حال صفحه آن نمی توانست از این ساده تر باشد. هر روز یک پست با عنوان «کلمه روز»، این همان چیزی است که صرفا ارسال می گردد. خواه شما یک دانش آموز دبیرستانی با موی ژولیده با هدف قبولی در آزمون مهارت های آکادمیک ورودی کالج های ایالت متحده آمریکا (SAT) باشید، خواه یک رپر باشید که مشغول مطالعه برای شرکت در مبارزه بعدی است، یا فقط می خواهید در قرار بعدی خود باهوش تر به نظر برسید، ما قویا به شما توصیه می کنیم که به سراغ خوراک موجود در صفحه اینستاگرام آن ها بروید.

mbanews.ir-مرضیه فروتن

www.jumpermedia.co



منبع