ام بی ای نیوز:

هویت برند 
هویت برند، چیزی بیش از لوگو است. هویت، حقایق عمیقی درباره‌ی برندتان است که خود را در استراتژی و جایگاه‌سازی آشکار کرده است. هویت تاثیرگذار، تمام ویژگی‌های تعریف‌کننده‌‌ی برندتان را (شامل شخصیت، قول و هدف) در برمی‌گیرد. هویت برند شما، مُهر آن در دنیا است؛ یک نماد زیبایی‌شناسی پر از معنی که قدرت انتقال جوهره‌ی برندتان برای کسانی است که آن را تجربه می‌کنند.

صدای برند و پیام‌رسانی
صدای برند و پیام‌‌رسانی از باب تعامل برند با دنیای اطرافش اهمیت زیادی دارد. آن‌ها با انتقال هدف، قول و شخصیت، برندتان را از رقبا متمایز می‌کنند. صدای برند و پیام‌رسانی، به برندتان ویژگی‌های انسانی می‌بخشد و تشخیص آن را برای مشتریان‌تان امکان‌پذیر می‌کند. هر لحظه‌ای که صدای برند شما، چه از طریق فعالیت بازاریابی، تبلیغات یا نوشته‌های وب‌سایت، شنیده می‌شود، مشتریان باید بتوانند برندتان را تشخیص دهند؛ درست مثل صدای یک دوست قدیمی پشت تلفن. 
وب‌سایت برند 
وب‌سایت، کامل‌ترین و متمرکزترین اظهارات برندتان است. وب‌سایت خوب با محتوای متقاعد‌کننده و طراحی درگیرکننده، به برندتان زندگی می‌بخشد. این روزها وب‌سایت‌ها دیگر به تجربه‌ی روی کامپیوترهای خانگی محدود نمی‌شوند. آن‌ها در تلفن‌های همراه‌مان با ما به سفر‌ می‌آیند و از هر گوشه‌‌ای از دنیا قابل دسترسی‌اند. وب‌سایت‌ها از تاثیرگذارترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین روش‌های انتقال تجربه‌ی جامع برندینگ به مخاطب هدف‌اند.
حال که برخی از مفاهیم برند را با هم بررسی کردیم. می‌خواهیم ببینیم علت حضور این اجزا چیست و این المان‌ها چگونه با هم فعالیت می‌کنند: برندینگ. قسمت بعدی مقاله مفهوم برندینگ را بررسی می‌کند.

مترجم: نازنين کي نژاد
www.ignytebrands.com



منبع